COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 45 36 LEI |
Strategii manageriale in activitatea bancara |
Octavian Mihai Perpelea
|
Colectia: Smart Books |
|
ISBN: 978-606-749-599-7, Format: 13 x 20 cm., 278 pagini, Aparitie: 2022, Iunie |
Prin intermediul lucrării, mi-am propus să abordez, în primul rând, o temă de actualitate, atât din domeniul academic, cât și din domeniul bancar. Am considerat că abordarea strategiilor manageriale în activitatea bancară, prin prisma optimizării activității, reprezintă o direcție coerentă, în care ar trebui să orientez cercetarea.
Tema este una complexă și intens dezbătută în mediul academic (articole științifice, lucrări didactice, conferințe etc.), iar unele dintre rezultatele obținute ar putea fi de interes pentru managerii din cadrul sistemului bancar. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
|
|
|
|
|