COLECTII |
|
|
|
|
|
Indisponibil momentan |
Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic |
Mariana Nicolae editor
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: Management |
ISBN: 978-606-93388-2-7, Format: 13x20cm, 188 pag, Aparitie: 2013, Noiembrie |
O carte actuala precum "Arta si Stiinta Leadership-ului: Un ghid teoretic si practic" este esentiala pentru a avea success in lumea globala de azi. "Arta si Stiinta Leadership-ului?" este o carte foarte utila pentru studenti si manageri deoarece prezinta ultimele noutati in cercetare, gandire si practica referitoare la leadership. Mai mult decat atat, acest ghid prezinta o perspectiva asupra bunelor practici internationale cu o varietate de studii de caz romanesti extrem de utile pentru a intelege mai bine cum functioneaza organizatiiile de succes. Aceasta carte reprezinta cheia succesului pentru mediul de afaceri global extrem de competitiv din ziua de azi. Ea este necesara studentilor si tuturor celor care doresc sa aiba cunostiintele necesare pentru a excela in cariera. Prof.dr. Victoria Seitz, Director Departament Marketing, Universitatea Statului California, San Bernardino |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
|
|
|
|
|