COLECTII |
 |
|
|
|
|

PRET: 41 33 LEI |
Secretele capitalului intelectual: cum sa-ti faci afacerea agila si performanta |
Madalina-Elena Stratone
|
Colectia: Smart Books |
|
ISBN: 978-606-749-804-2, Format: 13 x 20 cm., 112 pagini, Aparitie: 2025, Februarie |
Cartea de față se profilează ca un punct nodal în înțelegerea capitalului intelectual și a implicațiilor sale asupra agilității și performanței organizaționale într-o lume aflată în continuă transformare. Sunt procesual explorate provocările, oportunitățile și vulnerabilitățile firmelor mici și mijlocii în relație cu resursele intangibile accesate sau accesibile, analiza critică și privirea în profunzime a fenomenelor investigate conferind valoare și relevanță demersului argumentativ.
Autoarea reușește cu succes să surprindă natura dinamică a resurselor intangibile specifice afacerilor competitive pe piețele naționale și internaționale, să descifreze fațetele ascunse ale capitalului uman, structural și relațional obiectivate cu precădere în firmele mici și mijlocii. Secretele capitalului intelectual se devoalează pas cu pas printr-o lentilă atent calibrată, deopotrivă științifică și pragmatică.
Prof. univ. dr. habil. Elena-Mădălina Vătămănescu |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
 | Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
 | Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
 | Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 47 38 LEI | |
 | STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 |  PRET: 55 44 LEI | |
|
|
|
|
|