COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 49 39 LEI |
Ghid pentru liderii la inceput de drum |
Marian Serbu
|
Colectia: Smart Books |
|
ISBN: 978-606-749-611-6, Format: 13 x 20 cm, 312 pagini, Aparitie: 2022, Octombrie |
Cartea nu se dorește a fi exhaustivă, ci mai degrabă un vehicul care să deschidă ochii și dorința de aprofundare pe subiectele discutate aici.
Am încercat să sintetizez subiecte descrise pe larg, separat în literatura de specialitate, subiecte filtrate prin experiența personală, care consider că ar trebui să constituie fundamentul oricărui lider. Departe de a se considera un adevăr absolut, volumul prezintă principiile care au funcționat în cariera mea, extrase din peste doisprezece ani de experiență, de studii și instruiri de leadership, testate și analizate de mine în viața profesională. Aceste principii de bază se aplică oricărui lider, fie el din domeniul business, social, politic sau altele.
Nu există un portret robot al liderului autentic. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
|
|
|
|
|