Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. Intre bataia vantului si rodul pamantului. Povestile unui agronom
  2. TRIUMFUL OMULUI DE JOS. Romania lui Zaharia Stancu (1902-1974)
  3. In tacerea noptii
  4. Intre vulturi si oameni
  5. Economie si cultura. Studii interdisciplinare
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Comunicare media
Thriller & Mystery
Smart Books
Casmir
Cortina
TriVers
Sociologie
SFFH
Asistenta sociala
Istorie
Lit
Studii feministe
Studii de securitate
Uniunea europeana
Tritonic Junior
Sens
Medicina
Antropologie
Diverse
Economica
Calatorii
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Resurse umane
Psihologie
Administratie publica
Crime scene
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Gastronomie
Stiinte politice
Vanity Books
Studii teologice
Filosofie
ADVU
Etichete
globalizarea afacerilor eficienta manageriala comunicarea criza nativi digitali pregatiti bancassurance the internal and international pratice editia bilingva engleza romana universitatea antreprenoriala secretele capitalului intelectual cum faci afacerea agila performanta think twice risk management hidden side translation second edition social media sunt dinamita
ghid
practic pentru autori
cum
vinzi mai mult remarcat folosind cel modern mijloc comunicare masa economia intelesul tuturor 2021 managementul personalului ghid piata carte timpul dupa pandemia covid provocari tendinte ingrijorari noi modele afaceri editor unul singur industria cartii economie cultura studii interdisciplinare liderii inceput drum ruperea rusia revolutia energetica europeana riscul și brandurile corporative sinteze caz studenți solutii consolidare brandului corporativ prin riscurilor essays taxation relations pegasul capatul lumii românia în tranzitie povestita andrei botescu alexandru manda analiza datelor gestionarea informatica resurselor umane marketing muzeal non marketeri finantele companiilor notiuni teoretice teorie diagnoza organizationala repere eficient startup est arta stiinta leadershipului theoretic business storytelling branduri povesti motivarii membrilor echipelor telecom cercetare inovatiei organizationale drumul spre excelenta felicitari fost promovat manager uman companiile multinationale din romania buni pun intrebari bune imm national cunostintelor proiectelor liderul transformational carismatic competente emotionale valori strategii manageriale activitatea bancara impact tourism crossgenerational analysis romanian tourists valorificarea inovare organizatiile intensiv cognitive intre digitalizare sustenabilitate rezilienta manual practici bancare finanțele în piață analize și soluții practice esential promovare leadership interconnected world scurt editarea lucrarilor stiintifice mitigation exposures through insurance atenuarea expunerilor risc asigurare english bilingual internationalizarea despre antiplagiat studenti delia dumitrescu ramona leon georgiana cristea andreea mitan carmen novac autor laurence bryan traducere billig lucian anghel mihaela dinu laurentiu mihai treapat maria irina pompiliu alexandru silviu miloiu constanta matusescu steluta ionescu marius mihalachioiu emilian bulea florina panzaru alexandra zbuchea vitelar victor ciuciuc corina elena draganescu sergiu octavian stan lindsay tighe costin damasaru pinzaru cristina galalae editor cornelia maxim eugen istodor anca rebeca cojocaru bogdan hrib perpelea mircea luncan kaloian kirilov mariana nicolae adina crisan revol ioana petrescu catalina rosca madalina stratone vatamanescu andreia andrei ardelean stefan stanciu marian serbu

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 57 46 LEI
Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19. Provocari, tendinte, ingrijorari, noi modele de afaceri
Bogdan Hrib
Colectia: Smart Books

Piața de carte în timpul și după pandemia de Covid 19” este o carte despre cărți, ce scoate în evidență rolul complex pe care cărțile le au în societatea noastră. Volumul cuprinde teorii, caracteristici și perspective ale produsului carte, istoricul și dezvoltarea industriei editoriale, dar și diversele modele de afaceri prezente în această industrie. Sunt analizate modele clasice - editurile, dar și noi modele de afaceri precum comerțul electronic sau modele de închiriere de cărți.

Prof. univ. dr. Corina Pelău
FABIZ, ASE București

 

Studiul realizat de Bogdan Hrib, unul dintre cei mai avizați cunoscători ai domeniului, conturează o industrie marcată de incertitudine și lipsă de coerență. Deși comerțul s-a mutat online, preferințele de consum ale cititorilor nu s-au modificat prea mult. Studiul nu doar clarifică realitatea actuală a pieței de carte din România, ci și ridică întrebări esențiale: Vor reuși editurile să adopte modele de afaceri adaptate publicului actual? Ce reforme sunt necesare pentru a stimula lectura? Cum pot editurile și autorii români să devină mai vizibili în Europa?

Prof. univ.  dr. Alexandra Zbuchea
Facultatea de management, SNSPA București

 

Hrib evidențiază în cercetarea sa provocările, riscurile și problemele majore cu care se confruntă industria de carte la nivel mondial, respectiv în România. Volumul își propune să ofere o viziune integrată, holistică, pe baza cercetărilor întreprinse – de natură calitativă, respectiv cantitativă. Din lucrare rezidă bogata experiență a autorului în acest domeniu.

Prof. univ. dr. Dan Cristian Dabija
FSEGA, UBB Cluj-Napoca


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Indisponibil momentan 

Finantele companiilor in economia de piata. Notiuni teoretice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-505-8
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Managementul capitalului intelectual. Valorificarea cunostintelor pentru inovare in organizatiile intensiv-cognitive
Elena Dinu
ISBN: 978-606-749-768-7
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Riscul și brandurile corporative - sinteze și studii de caz pentru studenți
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-252-1
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Strategii manageriale in activitatea bancara
Octavian Mihai Perpelea
ISBN: 978-606-749-599-7
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19. Provocari, tendinte, ingrijorari, noi modele de afaceri
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-803-5
PRET: 57  46 LEI
 buc.

Manager de IMM, de la national la international
Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-761-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Eficienta manageriala in comunicarea de criza
Georgiana Cristea
ISBN: 978-606-749-654-3
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Dupa COVID-19: provocari de management intre digitalizare, sustenabilitate si rezilienta
Florina Pinzaru, Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-749-576-8
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 33  26 LEI
 buc.

The Mitigation of the Risk Exposures Through Insurance. Atenuarea expunerilor la risc prin asigurare - English-Romanian Bilingual Edition -
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu
ISBN: 978-606-749-610-9
PRET: 43  34 LEI
 buc.

Despre antiplagiat. Scurt manual pentru studenti
Pompiliu Alexandru, Silviu Miloiu, Constanta Matusescu, Steluta Ionescu, Marius Mihalachioiu, Emilian Bulea
ISBN: 978-606-749-802-8
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Ghid pentru liderii la inceput de drum
Marian Serbu
ISBN: 978-606-749-611-6
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Finanțele companiilor în economia de piață Analize și soluții practice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-525-6
PRET: 31  25 LEI
 buc.

BANCASSURANCE. The Internal and International Pratice. Editia bilingva - engleza si romana
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu,Sergiu-Octavian Stan
ISBN: 978-606-749-476-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
Indisponibil momentan 

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Economie si cultura. Studii interdisciplinare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-604-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-368-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Scurt manual pentru editarea lucrarilor stiintifice
Anca Mihai, Rebeca Cojocaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-517-1
PRET: 31  25 LEI
 buc.

The impact of social media on international tourism: a crossgenerational analysis of Romanian tourists
Maria-Irina Ana
ISBN: 978-606-749-729-8
PRET: 57  46 LEI
 buc.

THINK TWICE! RISK MANAGEMENT - THE HIDDEN SIDE OF TRANSLATION (Second Edition)
Carmen Ardelean
ISBN: 978-606-749-683-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 47  38 LEI
 buc.

RUPEREA DE RUSIA. Revolutia energetica europeana
Adina Crisan-Revol
ISBN: 978-606-749-801-1
PRET: 55  44 LEI
 buc.

Secretele capitalului intelectual: cum sa-ti faci afacerea agila si performanta
Madalina-Elena Stratone
ISBN: 978-606-749-804-2
PRET: 41  33 LEI
 buc.

Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

STARTUP in EST
Mircea Luncan,Kaloian Kirilov
ISBN: 978-606-749-540-9

PRET: 55  44 LEI
 buc.

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor EDITIA 2021
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-749-563-8
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Management and Leadership in an Interconnected World
Florina Panzaru, Alexandra Zbuchea, Alexandra Vitelar, Victor Ciuciuc
ISBN: 978-606-749-526-3
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
ISBN: 978-606-749-235-4
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Pegasul de la capatul lumii: România în tranzitie povestita de Andrei Botescu si Alexandru Manda
Eugen Istodor
ISBN: 978-606-749-811-0
PRET: 53  42 LEI
 buc.

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup