COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 39 31 LEI |
Economia pe intelesul tuturor EDITIA 2021 |
Lucian Anghel
|
Colectia: Smart Books |
|
ISBN: 978-606-749-563-8, Format: 13 x 20 cm, pag. 277, Aparitie: 2021, Septembrie |
Economia pe intelesul tuturor este o carte despre notiunile economice des intalnite in ziare sau la radio si TV, dar putin intelese in adevaratul sens. Autorul explica in ce fel evolutia anumitor indicatori economici abstracti, la prima vedere fara importanta, ne pot influenta radical viata. Astfel, noi toti putem cunoaste efectul deciziilor si actiunilor si cum se pot fie ele modificate in interesul fiecaruia. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
|
|
|
|
|